Toplam 13 sonuçtan 1 ile 13 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: KYK İptal etme

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    49
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    11

    KYK İptal etme

    arkadaşlar ben kredi yurtlar kurumuna başvurdum henüz sonuç açıklanmadı ama ben istemiyorum ne bursu ne de öğrenim kredisi istemiyorum. acaba iptal edebilirmiyiz bunu? bir kaç kişiye sordum senetlere imza atmadığım müddetçe bi sorun olmadığını söylediler. sizinde bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? şimdiden ilgilenenlere teşekkür ediyorum

  2. #2
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,261
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    24
    İçinde kredi geçen her şey de senin imzan lazım, imza atmadığın sürece sorun yok . Çıkacak yurt içinde kayıt yaptırmak zorunda değilsin , istediğin gibi takılabilirsin yani sorun yok

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    429
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    Senet imzalazsan almazsın... Sonuçta noterde senin imzana bağlı bir iş bu...

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    49
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    11
    üni ye kayıt yaptırmayacam. o yüzden diorum so dakkada alınan bi karar ama biraz geç oldu işte kyk ya başvurduktan sonra böyle bi karar aldım. sorun çıkmasını istemiyorum. şimdi durduk yere binlerce tl ödemeyelim geri

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    49
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    11
    hepinize çok teşekkür ediyorum. çok sağolun ilgilendiğiniz için

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    529
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    burs kazanırsan neden almayacakmışsın ki geri ödemesi yok havadan para öğrenci olacaksın 1 liraya bile ihtiyacın olacak.

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10
    merhaba arkadaşlar , bana kyk dan öğrenim kredisi çıktı çoğu kişiye oldugu gibi , ben okulu bırakıp öss ye gircem bu krediyi iptal etmek istiyorum senet falan imzaladım ocak 11 de ödeme olacak ama şubata ertelenmiş sanırım , iptal edebilme imkanım var mı ?

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    408
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    13
    Alıntı ßurak isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar , bana kyk dan öğrenim kredisi çıktı çoğu kişiye oldugu gibi , ben okulu bırakıp öss ye gircem bu krediyi iptal etmek istiyorum senet falan imzaladım ocak 11 de ödeme olacak ama şubata ertelenmiş sanırım , iptal edebilme imkanım var mı ?
    İstediğin an iptal edebilirsin... Gerekli yerlere dilekçe yazman lazım elbette. (Okuluna sor net bir bilgi için.) Eğer iptal olduğu zaman ödeme almışsan, onun geri ödemesini isterler o kadar. Eğer ödeme almamışsan bir miktar para isterler mi bilmiyorum... Sanmıyorum ama... Kolay gelsin.

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10
    çok teşekkür ederrim içim rahatladı bi nebzede olsa , inş . istemezler

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    408
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    13
    Alıntı ßurak isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederrim içim rahatladı bi nebzede olsa , inş . istemezler
    Artı bir ücret alırlar mı bilmiyorum... Ama bir yıl o krediyi alıp iki katı ödemekten daha yeğdir... Bir de uyanıklar hemen geri istiyorlar...

  11. #11
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10
    işte o çok kötü yazık günah ya bi ton para alıyolar öğrenciye destek olsunlar biraz ben işlemi başlatayımda hemen iptal olur inş.

  12. #12
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    408
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    13
    Alıntı ßurak isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    işte o çok kötü yazık günah ya bi ton para alıyolar öğrenciye destek olsunlar biraz ben işlemi başlatayımda hemen iptal olur inş.
    Başlat başlat... Zaten bu ülkede o tarz işler çok yavaş gelişiyor... Haydi kolay gele sana. Bu sene gireceğin sınavda da başarılar.

  13. #13
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10
    evet ne yazık ki öyle :S sağolun çok tşk.ler Allah a emanet olun

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Benzer Konular

  1. İstanbul Buluşması İPTAL edildi
    Konuyu Açan: Mgnl, Forum: dilFORUM'la Tanışma.
    Cevaplar: 108
    Son Mesaj : 24-08-09, 10:41
  2. ÖSS ve KPSS’de İptal Yok
    Konuyu Açan: Dilsem Eskişehir, Forum: Genel EĞİTİM-ÖĞRETİM Konuları.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj : 10-07-09, 01:46
  3. İBB Bursu İptal
    Konuyu Açan: Volcano, Forum: dilFORUM'la Tanışma.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 28-12-08, 18:48
  4. Öğretmen Sınavında 4 Soru İptal
    Konuyu Açan: T.D, Forum: Genel EĞİTİM-ÖĞRETİM Konuları.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 12-08-08, 15:52
  5. ÖSS İptal olabilirmişşş
    Konuyu Açan: Marve, Forum: Üniversite Rehberlik Bölümü.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj : 30-03-08, 13:46

Bu Konu İçin Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •