Toplam 7 Sayfadan 2. Sayfa BirinciBirinci 1 2 3 4 5 6 ... SonuncuSonuncu
Toplam 128 sonuçtan 21 ile 40 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Formasyon veren üniversiteler

  1. #21
    delicesine_7 Misafir
    Alıntı LEE 20 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Bedava verenler de var, tabiki kendi öğrencisine..
    mesela hangileri bedava veriyo?


  2. #22
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2,440
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    46
    Alıntı delicesine_7 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela hangileri bedava veriyo?
    Kafkas Üniversitesi veriyor, bu sene bir değişiklik olur mu bilmem..

  3. #23
    Nefy-ü İsbat Misafir
    Ankara da mı vermiyor?

  4. #24
    Üyelik tarihi
    Jan 2007
    Mesajlar
    430
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    23
    atauni veriyor hocamız söylemişti güvenilir kaynaktır bende celal bayara şaşırdım vermiyor diye biliyordum

  5. #25
    delicesine_7 Misafir
    Alıntı ilkay25k16 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    atauni veriyor hocamız söylemişti güvenilir kaynaktır bende celal bayara şaşırdım vermiyor diye biliyordum
    sanırım öğrenciler 9 eylülden alıyolar formasyon.bi arkadaşım varda orda okuyan o söylemişti

  6. #26
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    60
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    16
    pamukkale universitesi formasyon veriyor mu?

  7. #27
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    129
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    Arkadaşlar birşey sorucam. Ben formasyon imkanı olan bir bölüm bitirdim diyelim ve 9 eylül'den formasyon almak istiyorum. Yalnız 9 eylül öğrencisi değilim. Şimdi yapmam gereken tek şey, 9 eylül'ün formasyon sınavına girmek mi olacak? O sınavı mı geçersem Formasyon alabileceğim ? Yoksa başka koşullar var mı?

  8. #28
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    108
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    arkadaslar bısı sorucam ben arap dıl ve edebıyatı ıstıyorum ıstanbul unıversıtesı verıyormus formasyon ama arapca dıl ve edebıyatından verıyormu acaba ıng fransz ve dıgerlerınden verıyoda acaba ondanda verıyo mu bır bılgısı olan var mı ?

  9. #29
    Üyelik tarihi
    May 2007
    Yaş
    27
    Mesajlar
    395
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    21
    Merhaba duyumlarıma göre Konya Selcuk Üniversitesi'nde yazın hızlandırılmıs kurs ile formasyon veriliyormus. Aynı sey Uludag Unv için de gecerliymis. Dogruluk payı nedir acaba? Bir de ucretlerini bilen var mı? Biz birkaç arkadas ileriki yıllarda yazın bir ev tutup bu hızlandırılmıs kurslara katılmak istiyoruz da(böylece yurtta kaldıgımız için ev özlemimizi de gidermis olacagız )
    yardımcı olursanız cok sevinirim.

  10. #30
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Yaş
    29
    Mesajlar
    914
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    25
    İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi'de İngilizce Öğretmenliği Sertifika Programı ile formasyon vermektedir..

  11. #31
    Üyelik tarihi
    May 2007
    Yaş
    27
    Mesajlar
    395
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    21
    peki benim soruma yanıt ?

  12. #32
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Yaş
    29
    Mesajlar
    98
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17

    formasyon

    atatürk üniversitesi formasyon veriyor... başvurular yeni bitti.. 200 e yakın öğrenci başvurdu .. kontanjan 120 kişi olduğundan.. öncelik 3.ve 4. sınıflardaydı.. 2.sınıflardan not ortalaması yuksek olanlar formasyon alamaya hak kazandı... 3.000 ytl cik ücret talep ediliyor.. 500er lik 6 taksit yapıyıolar sağolsunlar (önümüzdeki sene de açılacakmış büyük ihtimale)

  13. #33
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    70
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    16

    aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill :(

    merhabalaaaaarrr
    Ankara daki üniversitelerden hangileri yaz döneminde hızlandırılmış kurs veriyorlar ve ücretlerini bilen varsa söylesinnn acileeennn ,üni sitelerinden bir şey öğrenemiyorum .
    Çok acil cevaplarınızı bekliyoruuummmm

  14. #34
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    25
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    15
    yök tarafından açıklamaya göre artık formasyon 4 yılın içinde olacakmış. yani her okulda olacak. ama işin kötü tarafı okuyana değil yeni başlayanlara uygulanacak yani biz yine aynı kaldık

  15. #35
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    74
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    Alıntı delicesine_7 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım öğrenciler 9 eylülden alıyolar formasyon.bi arkadaşım varda orda okuyan o söylemişti
    celal bayar formasyon veriyor arkadaşlar ; ) ama galiba geçen yıl başladı formasyon vermeye daha yeni anlayacağınız.

  16. #36
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    25
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    15
    çanakkale 18 mart üni. en rahat formasyon alınacak yer

  17. #37
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    15
    arkadaşlar bu hızlandırılmış formasyonlardan fen edebiyat fakülteleri de yararlanıyorlar mı?

  18. #38
    poika Misafir
    Alıntı swetyy isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu hızlandırılmış formasyonlardan fen edebiyat fakülteleri de yararlanıyorlar mı?
    Hızlandırılmış formasyonlar zaten Fen Edebiyat öğrencileri için değil mi? Eğitim Fak. okuyanlar zaten 4 yılda alıyorlar o dersleri;?

  19. #39
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    15
    Alıntı poika- isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlandırılmış formasyonlar zaten Fen Edebiyat öğrencileri için değil mi? Eğitim Fak. okuyanlar zaten 4 yılda alıyorlar o dersleri;?
    formasyonlar fen edebiyatlar için ama bu hızlandırılmışlar ingilizce bölümünde okuyanlar için mi sadece 3 ayda filan alıyorlar ya onu merak ettim bizde alabiliyor muyuz diye

  20. #40
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    17
    ben birşey sormak istiyorum özel üniversiteler (%50 burslu) formasyon veriyorlarmı mesela aydın üniversitesi ?

Toplam 7 Sayfadan 2. Sayfa BirinciBirinci 1 2 3 4 5 6 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Benzer Konular

  1. Formasyon veren fakülteler?
    Konuyu Açan: PİT10, Forum: Dil Sınavları İle İlgili Paylaşımlar.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 25-08-11, 01:09
  2. Hangi üniversiteler Pedagojik formasyon veriyor?
    Konuyu Açan: firdevss, Forum: Almanca Forumu.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj : 01-08-09, 23:33
  3. Burs Veren Kuruluşlar!...
    Konuyu Açan: Yahya Hoca, Forum: Üniversite Rehberlik Bölümü.
    Cevaplar: 57
    Son Mesaj : 05-09-08, 17:13
  4. formasyon veren okullar
    Konuyu Açan: dbyktp, Forum: Üniversite Rehberlik Bölümü.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 29-07-08, 01:03
  5. burs veren yerler
    Konuyu Açan: QingEyes, Forum: Üniversite Rehberlik Bölümü.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 28-08-07, 11:55

Bu Konu İçin Etiketler

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •