Toplam 9 sonuçtan 1 ile 9 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: do?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9,600
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    104

    do?

    What three direct quotations support it?

    bu cümlede do eksik değil mi? yani:

    What do three direct quotations support it?

  2. #2
    Üyelik tarihi
    Jan 2019
    Mesajlar
    109
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    2
    What burada özneyi soruyor, dolayısıyla yardımcı fiil olmaz.


    Something happened in the garden.
    What happened in the garden?



  3. Teşekkür sakaryademir bu mesaj için teşekkür etti.
    Beğenme sakaryademir bu mesajı beğendi.
  4. #3
    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9,600
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    104
    Üç doğrudan alıntı neyi destekliyor? bu çeviri de nasıl özne soruluyor?
    Alıntı okyanus19 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    What burada özneyi soruyor, dolayısıyla yardımcı fiil olmaz.


    Something happened in the garden.
    What happened in the garden?



  5. #4
    Üyelik tarihi
    Jan 2019
    Mesajlar
    109
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    2
    Hangi üç doğrudan kotasyon bunu destekliyor?

  6. #5
    Üyelik tarihi
    Jan 2019
    Mesajlar
    109
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    2
    Alıntı sakaryademir isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Üç doğrudan alıntı neyi destekliyor? bu çeviri de nasıl özne soruluyor?
    Bu tümcede "üç doğrudan alıntı" özne.

  7. #6
    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9,600
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    104
    Alıntı okyanus19 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi üç doğrudan kotasyon bunu destekliyor?
    Ama o zaman cumle which of ile baslami gerekmz miydi

    Üç dogrudan alinti neyi destekliyor? Olmasin tercume sakin

  8. #7
    Üyelik tarihi
    Apr 2019
    Mesajlar
    116
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    2
    What'ın which anlamı da var. Which belirli bi kaç şey arasından hangisi diye sorulurken, what ise çok sayıda ihtimal varsa/ucu açıksa which in yerine kullanılıyo.

    Altta yazdığın cümlenin ingilizcesi ise: What do these three direct quotations support?


  9. #8
    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9,600
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    104
    Alıntı Language Buff isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    What'ın which anlamı da var. Which belirli bi kaç şey arasından hangisi diye sorulurken, what ise çok sayıda ihtimal varsa/ucu açıksa which in yerine kullanılıyo.

    Altta yazdığın cümlenin ingilizcesi ise: What do these three direct quotations support?
    Bir de hocam ozneyi sordugunu nasil anlamam lazim

  10. #9
    Üyelik tarihi
    Jan 2019
    Mesajlar
    109
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    2
    1. Tümcenin anlamından
    2. Soru yapmak için kullanılan yardımcı fiil olmamasından

    What is on at the cinema tonight?
    What helps you with your homework?

    Özneyi soran soru sözcükleri (who, what, vb) ile ilgili olarak, basit cümlelerle alıştırma yapmanızı öneririm. Verdiğiniz örnekler öğrenmek için uygun değil, uç örnekler.

  11. Teşekkür sakaryademir bu mesaj için teşekkür etti.
    Beğenme sakaryademir bu mesajı beğendi.

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •