Toplam 13 sonuçtan 1 ile 13 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Üniversite Kazanan Dostlarıma Bireysel Öneriler :)

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    1,957
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    31

    Thumbs up Üniversite Kazanan Dostlarıma Bireysel Öneriler :)

    Üniversite okumaya hak kazanmış arkadaşlarimi ve ogrencilerimi kutlarim. Gelenek bozulmasın üj bej tavsiye.

    Öncelikle üniversite kazandiniz vs diye havalara girmeyin, baraji geçen herkes gidiyor zaten. O yüzden bi' bok basarmadiniz daha. (bkz. aynı bokun laciverti)


    Sonralikla bir, hazirlik sinifi varsa bu saate kadar hic calismadiysaniz sinavi poh gecersiniz. Madem bir yil dil okuyacaksiniz gidin bir kursa falan yazilin; 1 seneniz gidiyor bari işe yarasin; yoksa Mayis civari babaniz " ulen bir Eşşeği haftada 24 saat sinifta tutsalar ingilizce konusurdu" der. Ben demiyorum.


    Sonralikla iki, ilk sene yurtta kalin, Çevreniz cok genisler, sicarken deligi tutturamayan ilginc supreme insanlar taniyacaksiniz. Sahip cikin onlara.


    Sonralikla üj, ilk sene "kanjo" oldugunuz adamlara 2 sene sonra yolda gördüğünüzde selam dahi vermeyeceksiniz.


    Eger evin en büyüğü iseniz ve aileniz üniversite olaylari ile hasir nesir degilse "babaaaağ cok calistim yaz okulu kazandım" diyebilirsiniz.


    Öğretmenlik vs okuyorsaniz ilk seneden dershanelerde 3 5 demeden calisin. Mezun olduğunuzda ''tecrübesiz bir sığırcık'' olacagınıza ''tecrübeli bir sığırcık'' olun. Zira, kazanılan 300 TL bile bir öğrencinin yaşam standartlarında çığır açabilir.


    Eğer maddi açıdan sıkışacağınızı düşünüyorsanız, başta alanınızla ilgili olmak üzere, yoksa herhangi bir yerde garsonluk v.b işler yapın. Tüm gün güçlüklere çalışıp eve ekmek getiren babanız eminim çalışmaya başladığında sizden küçüktür.


    Hemen şimdi kariyer.net e girin ve bir profil/CV oluşturun. Sonra kalkın bir bardak soğuk su için; henüz hiç bir şey olmadığınızı, hatta iletişim için yazdığınız telefon numarasının bile babanıza ait olduğunu göreceksiniz.


    Turkcell hattınız varsa AVEA'ya geçin; öğrencisiniz, Turkcell neyinize.


    Tüsiad, Müsiad, Hüsiad, Ahmetşuradakitopubanaat gibi gördüğünüz her derneğe burs için başvurun.


    Kızlar için, erkek arkadaşı falan bulacaksanız, en az 2. sınıf olan kişiler arasından seçin, kendiniz gibi çömez bulmayın.


    Eşe dosta mutlaka üniversite kazandığınızı duyurun, Cuma günleri ziyaret edip, bugün namaza gittim, bir amca ''üj bej demeyin, boş geçmeyin'' diyordu, deyin. En yakında zamanda vadesiz bir hesap açtırın. İşbankası, Ziraatten şaşmayın.


    Çevrenizde ''kredi alma sonra ödemesi zor'' diyenler olacak. Kulak asmayın, bir insanın en fakir dönemi öğrencilik dönemi olmalı. Zira mezun olduktan sonra haliniz öğrencilikten fena olacaksa yanlış bölümü okuyorsunuz, erkenden vazgeçin.


    Hala ''zira'' kelimesinin ne anlamda kullanıldığı konusunda derin kuşkularım var. Zira geçmeyecek gibi.


    Yurt için ilk tercihiniz KYK olsun. Beleş lan.


    Yurtlarda kalacak olanlar yanında zincir alsın. Heyecanlanmayın hemen, bir de tosbaa' kilit. Dolap kilitleyeceksiniz.


    İlk zamanlarda, sığırcık sürüsü gibi kalabalık olarak bir yerlere gitmeniz normal ama aylardan kasım olmuş ve siz hala Hint Kabilesi gibi dolanıyorsanız, siz olmamışsınız demektir.


    ''Üniversitede ders geçilmez, hoca geçilir'' klasiktir, ama doğruluğu da yok değildir.


    Başta Erasmus olmak üzere, Work and Travel da kıçta olmak üzere; gördüğünüz herhangi AB projesine başvurun. Erasmus Şubat civarı olur, kaçırmayın. (Evet acayip kızlar var, bir arkadaşım diyor)


    Gittiğinizde ''ben yatay geçiş yapaca'm'' diyen adamların üj bej demeden bir çok dersten kaldığını göreceksiniz.


    Ev tutacaksanız emlakçıya gitmeyin, eşşek kadar adamsınız olum, çıkın gezerek bulun.


    ''grazy_girl007@hotmail.com, esmerboy12@windowslive.com'' gibi e-mail adresleriniz varsa .. neyse.


    Üniversite dönemi hayatınızın en çok boş vaktinizin olduğu dönem olacaktır. Vize ve final haftası dışında, tıp vs okumuyorsanız çalışmayın, gezin, en fazla 1 sene fazla okursunuz. Gitar kursudur, dil kursudur, ata binmedir vs, elinizden geldiğince değerlendirin.


    Unutmayın; bizler, aileniz bir telefon uzağınızdayız. Evet, dediğim gibi uzağınızdayız. Kendi başınızın çaresine bakmayı öğrenin.



    Üniversite sizin gelişiminizde ana etmen değildir. Geldiğiniz gibi, hatta hırsları, hayat ile ilgili arzuları alınmış bir insan olarak bile mezun olabilirsiniz. İpler sizin elinizde. Adam olun.
    Konu Aksen Hoca tarafından (23-07-14 Saat 21:22 ) değiştirilmiştir.
    Bir yerde küçük adamların büyük gölgeleri oluyorsa, orada gün batıyor demektir.

  2. #2
    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Mesajlar
    1,168
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    19
    Valla yazdıklarınız çok samimi geldi. Sağ olun tavsiyeler için )

  3. Teşekkür aydolunayken, ernosto bu mesaj için teşekkür etti.
    Beğenme ernosto bu mesajı beğendi.
  4. #3
    Üyelik tarihi
    Jan 2012
    Mesajlar
    29
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10

    çok saol hocam

    yazdıklarını not aldım çok yararlı bence yazının devamını bekliyoruz

  5. #4
    Üyelik tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    59
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    9
    çok yararlı tavsiyeler teşekkür ederiz

  6. #5
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    166
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    7
    çok samimi olmuş

  7. #6
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    1,957
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    31
    Güncel
    Bir yerde küçük adamların büyük gölgeleri oluyorsa, orada gün batıyor demektir.

  8. #7
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    39
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    6
    bişi soracam bak en alt tavsiye ile onun ustundeki tavsiye arasında ne vardıda sıldın sole

  9. #8
    Üyelik tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    1,957
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    31
    Alıntı Josef Kramer2 isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    bişi soracam bak en alt tavsiye ile onun ustundeki tavsiye arasında ne vardıda sıldın sole
    Bir şey yoktu. Nereden çıkarttın Sn. Sherlock Holmes?
    Bir yerde küçük adamların büyük gölgeleri oluyorsa, orada gün batıyor demektir.

  10. Beğenme sevallik, crew_1678, Teapot bu mesajı beğendi.
  11. #9
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1,753
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    30
    Onu boşver @Aksen Hocam, sen söyle hele... Söyle.
    Söyle.
    !1!1!!!!1

  12. Teşekkür Aksen Hoca bu mesaj için teşekkür etti.
  13. #10
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    39
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    6
    Alıntı Aksen Hoca isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şey yoktu. Nereden çıkarttın Sn. Sherlock Holmes?
    bana oyle dedıgın ıcın saol yemegın afıyet olsun sana sımdı

    kotu bırsey yazıyorduda utandıgın ıcın mı sıldın ıstıyorsan özel mesaj at

    bırde hangı bolumden mezunsun birde alt s yapınca çevapım yollanmıyor neden

  14. #11
    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    391
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    10
    ''grazy_girl007@hotmail.com, esmerboy12@windowslive.com'' gibi e-mail adresleriniz varsa .. neyse.


    Ben de ekleyeyim.Klasiktir.Üniversiteyi kazandım,gencim de,4 sene boyunca her şeyi yapayım gezeyim tozayım final zamanı kasar okulu bitirim denir.Yapılır da.Fakat mezun olduktan sonra yapmadığınız şeylerin pişmanlığını yaşarsınız.Kişi hangi bölümde okursa okusun kendisini geliştirmeli,özellikle de bölümünde.O yüzden nacizane tavsiyem gezme tozma tamam da,çalışmak şart.Dil bölümü okuyanların kesinlikle bir 2. dili olmalı bence.Yoksa "biz sizi arıycaz" cümlesi çok duyulabilir.

  15. Teşekkür ediilebüdü, 쓰래기^^ bu mesaj için teşekkür etti.
    Beğenme ediilebüdü, Teapot, 쓰래기^^ bu mesajı beğendi.
  16. #12
    Üyelik tarihi
    Sep 2013
    Mesajlar
    523
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    12
    Alıntı Aksen Hoca isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Kızlar için, erkek arkadaşı falan bulacaksanız, en az 2. sınıf olan kişiler arasından seçin, kendiniz gibi çömez bulmayın.
    beylere yönelik de ben akıl vereyim o zaman...

    kendinizi ders öğreticisi olarak göstermeyin bayanlar arasında bu yönünüzle popüler olabilirsiniz ama bu sadece dersi anlattığınız sürece geçerli olur...sonrasında bir faydası olmaz...hatta ders anlattığınız şahıslar sizden yüksek not alır siz hayretle izlersiniz...okey oynamaya batak oynamaya evlere ve okulun karşısındaki yerlere gidin yoksa arkadaşlarınız arasında fazla inek olarak bilinirsiniz ama oradan çıkınca evinize veya yurdunuza gelince o dopaminle gidip uyumayın -----> dersinizi çalışın...yoksa final ve vizelerde son 2 gün uykusuz kalmakla birşey kazanamazsınız...böyle yapıp dersi geçenler göreceksiniz bunlara kanmayın

    naçizane görüşümdür...

  17. Teşekkür Johann Strevski bu mesaj için teşekkür etti.
  18. #13
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğenme
    Rep Gücü
    0

    Cool

    Alıntı xyzxy isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    beylere yönelik de ben akıl vereyim o zaman...

    kendinizi ders öğreticisi olarak göstermeyin bayanlar arasında bu yönünüzle popüler olabilirsiniz ama bu sadece dersi anlattığınız sürece geçerli olur...sonrasında bir faydası olmaz...hatta ders anlattığınız şahıslar sizden yüksek not alır siz hayretle izlersiniz...okey oynamaya batak oynamaya evlere ve okulun karşısındaki yerlere gidin yoksa arkadaşlarınız arasında fazla inek olarak bilinirsiniz ama oradan çıkınca evinize veya yurdunuza gelince o dopaminle gidip uyumayın -----> dersinizi çalışın...yoksa final ve vizelerde son 2 gün uykusuz kalmakla birşey kazanamazsınız...böyle yapıp dersi geçenler göreceksiniz bunlara kanmayın

    gencler bende hepinize toptan ogut vereyım cunku cok sacma işler yapıyonuz

    SIMDI BIR TANE PASTA VAR HEMDE EN SEVDIGINIZDEN BOYLE HANI ACEMI CADIDA KI FIRANBOGAZLI FALAN OYLE BIRSEY VARDI DAYANMAYIP YEYINCE SISMANLIYORLARDI FALAN ISTE BILEN BILIR

    ISTE EN SEVDIGINIZ YEMEK VAR BIRDE BUGUN YENMESE KURUYACAK YOKOLACAK EKMEK VAR SIZ SADECE TEKINI YIYEBİLİYORSANIZ HANGISINI YERSINIZ PASTAYI YERSINIZ

    HEE RAMAZAN FALAN OLDUGU ICIN SIZI ACIKTIRACAK DIYE SOYLEMIYORUM KONUMLA ALAKALI ORNEK VERECEM OKURSANIZ GORECEKSINIZ BELKIDE YAZIMI BITIRMEDEN OLURUM SIZDE OYLE SANIRSINIZ SAKA SAKA SANMAZSINIZ CUNKU OZ AMAN ZATEN YOLLAYAMAMIS OLURUM AAA BEN SENIN ALINTININ ICINE GIRMISIM ALT SATIRA GIRINCE FARK ETTIM CIKSAM MIYDI AMA YANLISLIKLA GIRDIM HIZLICADA YAZIYORUM NEYSE CIKMIYORUM ISTE ASLINDA BEN YAZDIM BUNLARI ONUDA SOYLIYIM JOSEF KRAMER OLARAK YAZDIM NEYSE BEN SIMDI SON BIRKAC SATIRDIR KONUYU DAGITTIM ICIN ILGI CEKICI YERE GELSIN DIYE RENK DEGISIMI YAPACAM O YUZDEN AYRICA KESKE SOYLE YAZILIM MIDIR ENDIR HER NE SEY SE BILSEYDIMDE FAREYI KULLANMADAN REENKDEGISTIRME KODUNU YAZIP YORMASAYDIM KENDIMI DICEKTIM ZATEN ELIMI 2 KERE KALDIRDIM UC OLDU CUNKU IKI KERE SINEK GELDI BIR KEREDE IKIYE BASMAK ICIN KALDIRDIM KUSURA BAKMAYIN NEYSE BEN RENK DEGISTIRCEM ILGIYI TEKRAR TOPLAMAK ICIN

    YANIBILDIGINIZ UZERE HERKES PASTAYI SECER CUNKU TADI GUZEL YANI ZEVK ALIRSINIZ ZEVKLI OLANI HERKES SECER ONEMLI OLAN ISTE O ZEVKI ALMAMAYA SABRETMEK ZATEN HERKES BILIR KI SONSUZA DEK ALMA DEMIYOM ASLINDA BILMEYEDE BILIR DE NEYSE YANI O YUZDEN ARKADASLAR ZINA YAPMAYIN DICEM UCUNA GETIRIP BIRAKACAKSINIZ SAKA SAKA BEN NIYE SIZIN GUNAHINIZI ALIYIM DURDUK YERE BELKI DE OYLE YAPMAZSINIZ O YUZDEN BIR RENK DEGISIMI NEYSE YAPMIYCAM YANI DOKUNMA ZINASINDAN GOZ ZINASINDAN FALAN FALAN HICBIRINI YAPMAYIN HERKES YAPIYOR UNIVERSITEDE SIZ YAPMAYIN TABI SIZ BILIRSINIZ DEMICEM ARKADASLAR YAPMAYIN GERCEKTEN YAPMAYAN DOGRU OLDUGUNU DUSUNMUYORUM DOGRUDA DEGIL NEYSE

    PASTA ORNEGINIDE GERCEK SANMADIGINIZI BILSEMDE SOYLUYORUM KI PASTA DA SIKINTI YOKYA HELAL HERSEYI YIYEBİLİRSİNİZ TABİKİ ZATEN BENDE BILIYORDUM PASTAYI ORNEK OLARAK ALGILADIGINIZIDA SOYLIYIM BIR GUZELLESSIN KONUM DEDIM

    NEYSE ASLINDA BEN TAM ANLATAMASAMDA ARANIZDAN ZEKI OLANLARINIZ DICEM AMA HEPINIZ USTUNUZE ALINACAKSINIZ GENEDE OYLE DIYORUM SIZ KENDINIZI ZEKI HISSEDIN MORAL BULUN DIYE

    ARANIZDAN ZEKI OLANLARINIZ DEMEK ISTEDIGIMI ANLADI OPTUM BAY

    ​KARDES ISTEMEDEN SENINDE alıntının ıcıne gırmısız kusura kalma
    naçizane görüşümdür...
    bende dıyom bu ne dıyor ben senın alıntının ıcıne gırmıstım ya kardes benım mesajı saymamıs ama ben sımdı sırf o ıs ıcın kendı yazılarımı secemem affediver saolasın optumbay affetmek buyukluk affedenlerı ALLAH sever bak cuma gunu ramazan ıste falan falan

    ya sımdı aklıma geldı dını konuda barı falan falan demıyım pardon gencler

    ALLAH MUSLUMANLARI AFFETSIN birde

    neyse zaten "aranızdan zekı olanlarınız" demek ıstedıgımı en basından anlamıstıda ben ısımı garantıye alıyım aslında ben bu kadar gereksızı yazıyı yazacagıma kendı mesajımı cıkarabilirdimde kusura bakma kim oldugunu da bılmıyorum kardes ıste pılot resımlı arkadas olabilirsin ki ben ondan zamanında cok bahsettım mesajlarım sılınmese gorecektın xyz falan olan adam olabilirsin yada aksen hoca olabilirsin bu ısımlerıde ezbere bılmıyorum sagaki ok asagı geldi ekrandaki tüm nik nameler bunlar oldugu içün

    neyse genede aranızdan zekı olanlarınız anladı dedıgımı ben de hep bunu kullanıyorum nıye cozemedım

    neyse sımdı delikanlıve kızlar uzun oldugu ıcın okumayacaksınız ben gene renk değişimi yapıp alta bişiy yazarım onuda oraya gelınce dusuncem dogaclama falan ıste anladınız aranızdan falan degıl herkes neyse yanı sıkıcı gelmesın zamanınız degerli nasıl olsa 15 dakika ayırıp reklamlara tıklayarak milyoner olamasanızda adamlar size o kadar deger verdıgını soyluyor aslında burda gene demek ıstedıgımı dıyemedım ama neyse yanı aslında onlarla dalga gecmek ıstedımde gecemedım neyse arkadaslar temınde ben dalga kısmından once yazmadan sol elımın ustune sınek kondu bende refleksel olarak aslında sımdı sızde burayı copluk sanacaksınız bır mesajda kac kere sıneklerden bahsettım ama ben yavas yazdıgımdan oluyor saka saka elımı kaldırmadan yazsamda on parmak yazamıyorum yanı camda acık ondan yanı cok pıs oldugundan degıl neyse napacagımı bılıyorsunuz ana burada telefonlarda olur ya mesela frıends deki joeyın telefonunun eskı mesaj sesıydı dıyordu dıt sesınden sonra napacagınızı bılıyorsunuz temın onun gıbı oldu neyse napacagımı bılıyorsunuz bay


    yanı arkadaslar uzun gıbı aslında değilde sıze gore uzun gıbı yanı uzun kısa kısa neyden kısa kendınden daha kısa bırseyden uzun

    yanı bırsey kendınden daha kısa bırseyden uzundur anladınız mı yoksa ygsdeki gibi yanlıs mıyapacaksınız hahaha ben yapmıs mıydım bılmıyorum neyse

    arkadaslar sıze ıste herkesın verebilecegi daha dogrusu vermesi gerektigini düşündügüm bir tavsiye verdim okumanızıda TAVSİYE EDİYORUM


Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •