PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KYK Öğrenim Süresi Uzatmak



BluesKingdom
23-08-10, 01:05
İyi geceler arkadaşlar,

2 senelik bir okuldan öğrenim kredisi aldıkdan sonra, yeni bir okula başlarken (4 senelik) öğrenim kredisi süresini nasıl uzatabilirim ? Tekrar mı başvurmak gerekiyor, yoksa +2 sene daha bu kredi nasıl uzar ?

Teşekkürler.

sahmat
23-08-10, 01:09
iyi geceler.bende senle aynı durumdayım ve kyk ya gittim sordum.kyk ya dilekçe yazacakmışız durumumuzu anlatan bide yeni kayıt olacağın üniversiteden öğrenci belgesi bunları kyk ya gönderecekmişsin

eceer
23-08-10, 01:46
mrb arkadaşlar ben de aynı durumdayım.kyk ya dilekçe yazılacak eski okulundan kaçınıcı sınıf olduğunu gösteren bir belge zaten bu belgeyi eski okulundan kaydını sildirirken veriyorlar bir de yeni okulundan öğrenci belgesi ile birlikte kyk ya gönderiyoruz

BluesKingdom
23-08-10, 12:04
iyi geceler.bende senle aynı durumdayım ve kyk ya gittim sordum.kyk ya dilekçe yazacakmışız durumumuzu anlatan bide yeni kayıt olacağın üniversiteden öğrenci belgesi bunları kyk ya gönderecekmişsin


mrb arkadaşlar ben de aynı durumdayım.kyk ya dilekçe yazılacak eski okulundan kaçınıcı sınıf olduğunu gösteren bir belge zaten bu belgeyi eski okulundan kaydını sildirirken veriyorlar bir de yeni okulundan öğrenci belgesi ile birlikte kyk ya gönderiyoruz

İlginiz için teşekkürler, peki bu işlemler içinde son tarih 25'i mi ? Ve kayıt olmadan yeni okuldan öğrenci belgesini alabiliyor muyuz ?

BluesKingdom
23-08-10, 15:27
up up up up

eceer
23-08-10, 16:20
kayıt olmadan öğrenci belgesi alamıyorsun malesef :( işlemlerin zamanını bende bilmiyorum ama muhtemelen okul kaydından sonra olur.

BluesKingdom
23-08-10, 16:21
kayıt olmadan öğrenci belgesi alamıyorsun malesef :( işlemlerin zamanını bende bilmiyorum ama muhtemelen okul kaydından sonra olur.

Kredi başvuruları 25'i son, ve okul kayıtları 31'inde başlıyor.

eceer
23-08-10, 16:23
işlemleri ne zaman yapacağımız konusunda bir bilgim yok ama ben okula kayıttan sonra yapmayı düşünüyorum çünkü öğrenci belgesi lazım

sahmat
23-08-10, 20:39
işlemleri okula kayıt yaptırdıktan sonra yapacakmışız.bana öyle demişdi kyk daki görevli.çünkü yeni okuldan öğrenci belgesi istiyorlar

eceer
23-08-10, 22:18
işlemleri okula kayıt yaptırdıktan sonra yapacakmışız.bana öyle demişdi kyk daki görevli.çünkü yeni okuldan öğrenci belgesi istiyorlar

bende öyle düşünüyorum en mantıklısı o çünkü :)

nymphs
23-08-10, 22:44
arkadaşlar bende katkı kredisi almak istiyorum.fransızca öğretmenliği 2.sınıftım aöf ing. öğretmenliğine yerleştim.daha öncede almamıştım.katkı kredisi için sadece internetten başvuru yapmam yeterli mi başka yapmam gereken bişey var mı lütfen bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz?

eceer
23-08-10, 22:47
sadece internetten başvuru yapman yeterli :)

eceer
23-08-10, 22:47
hayırlı olsun bu arada :)

banoz
23-08-10, 22:50
burs alanların napması gerekiyor peki? burs devam mı edicek yeni bir üniversiteye başlayınca yoksa tekrardan başvuru mu yapılması gerek

eceer
23-08-10, 23:03
kyk ya dilekçe yazacaksın yeni okulundan öğrenci belgesi alacakasın bir de eski okulundan kayıt sildirdikten sonra kaçıncı sınıfta olduğunu belirten bir kağıt var onlarla beraber kyk'ya yollayacaksın

nymphs
23-08-10, 23:36
devlet yurdunda kalıyorum 2 sene daha kalma hakkım varmış bugün aradım sordum ama şuan başvuru yapıyorum katkı kredisi için yurt istiyorum diye bi alanda var acaba ben orayı doldurmalı mıyım :-s

BluesKingdom
24-08-10, 03:41
kyk ya dilekçe yazacaksın yeni okulundan öğrenci belgesi alacakasın bir de eski okulundan kayıt sildirdikten sonra kaçıncı sınıfta olduğunu belirten bir kağıt var onlarla beraber kyk'ya yollayacaksın

Ama durum şöyle, 2 senelik bir okuldan mezun oldukdan sonra, yeni bir yer kazanıp oraya başlıyorum. Yani okuldan ilişkimi kesme gibi bir durum yok, mezuniyet sonrası yeni okuldayken öğrenimin devam etme isteği var.

Akışına bıraksam öğrenim yatmaya devam eder mi acaba, yada illa dilekçe yazıp süreyi mi uzatmak gerekiyor.

antifate
24-08-10, 04:45
ben tekrar 4 yıl kredi almak yerine kalan 2 yıl kredi hakkımı devam ettirmek istiyorum ne yapacağım ozaman ?

eceer
24-08-10, 14:14
Ama durum şöyle, 2 senelik bir okuldan mezun oldukdan sonra, yeni bir yer kazanıp oraya başlıyorum. Yani okuldan ilişkimi kesme gibi bir durum yok, mezuniyet sonrası yeni okuldayken öğrenimin devam etme isteği var.

Akışına bıraksam öğrenim yatmaya devam eder mi acaba, yada illa dilekçe yazıp süreyi mi uzatmak gerekiyor.

hııı sizin durum farklıymış o konu hakkında hiçbir bilgim yok malesef :(

luebega
24-08-10, 15:40
arkadaşlar bide bu kyk ye öğrenim süresini uzatmakiçin dilekçe gönderenlere ne zaman yatmaya başlıcak öğrenimler? yani 2 sinde yollasak dilekçeyi 7 sinde yine devam edermi yoksa ekimemi sarkar? bilgisi olan varmı?

Feride Arslan
24-08-10, 16:19
Ama durum şöyle, 2 senelik bir okuldan mezun oldukdan sonra, yeni bir yer kazanıp oraya başlıyorum. Yani okuldan ilişkimi kesme gibi bir durum yok, mezuniyet sonrası yeni okuldayken öğrenimin devam etme isteği var.

Akışına bıraksam öğrenim yatmaya devam eder mi acaba, yada illa dilekçe yazıp süreyi mi uzatmak gerekiyor.

aynı durumdayım ve başvurdum. akışına bıraktım :D zaten kykyı aramıştım çıkan adam da akışına bırak demişti :smiley8: şaka bi yana adam 2 senelik bittiyse sorun olmaz, başvur yeni girmiş gibi dedi.

hera0507
24-08-10, 16:48
ya bende aynı durumdayımm ıns. cıkarr tekrar haksızlık cunku 2 yıllık bıtrdık daha hakkımız olmalı

eceer
24-08-10, 22:59
arkadaşlar bide bu kyk ye öğrenim süresini uzatmakiçin dilekçe gönderenlere ne zaman yatmaya başlıcak öğrenimler? yani 2 sinde yollasak dilekçeyi 7 sinde yine devam edermi yoksa ekimemi sarkar? bilgisi olan varmı?

bende bunu çok merak ediyorum inşallah hemen yatar