PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Rusça sevdiğiniz şarkılar



mehmet_ceylanci
17-10-08, 00:24
arkadaşlar rusça şarkılara merak saldım :) şuan Verka Serduchka yı severek dinliyorum.

acaba siz kimleri seviyorsunuz ve önerirsiniz :)

sssss
17-10-08, 21:11
Rusça şarıları en iyi kızıl ordu korosu ve Ivan Rebroff amcamız söyler. Özellike katyusha, polyushka polye, padmoskovskoye viçera, kalinka, don cossack çok güzel şarkılardır tavsiye ederim.

FireballTrouble
18-10-08, 17:07
Zveri, rock tarzında güzel şarkılar yapar. T.a.t.u da poprock-pop tarzında tanınıyor. 90lardan da grup Kombinatsiya'nın şarkıları güzeldir. dva vişnyovaya divyatka, maskovskaya prapiska gibi şarkıları meşhurdur.

HUGEDRAGON
18-10-08, 18:11
Yuliya Savicheva
Maksim
Natascha Osterkorn
Alena Vysotskaya
Glyukoza
Igra Slov
Sogdiana
Via Gra
Quest Pistols
Kraski
Tatu

Kalinka ve Katyusha şarkıları favorimdir.

prehistorik
18-10-08, 19:18
Deleted By User......

escobarrr
24-10-08, 01:15
timoti iyidir özellikle Shlushki parçası

zeynocan
24-10-08, 13:50
dima bilan bi harikadır maksim ve via grayı da oneririm ozellikle dima nın ti tolko ti diye duygusal bir parcası var sozleride cok anlamlı....

cevza29
24-10-08, 14:47
Valerie Miladzı
Tatu
Abrham rosssou

FBüşranka
25-10-08, 15:58
bu şarkıları nereden indirebilirz((

Cnercan
31-10-08, 18:17
MAXİM'in CHUZHOY şarkısına tapıyorum yaaa...3 tane rus 1 tane ingiliz kız arkadaşım var..valla ben hemen ingilizce ve rusça öğrenmeye başladım..türklerden hayır yok bana :D
maxim'in chuzhoy şarkısını kız arkadaşım yolladıydı..bir kız başka bir erkeğe aşık oluyor ama erkek başka kızı seviyor bu yüzden de bu şarkı yapılıyor diye duyduydum..
Bir de hareketli şarkı olarak Lena Korikova-Plohaya Devochka

1)Maxim - Chuzhoy
2)Lena Korikova-Plohaya Devochka
3)Rusların Tarkanı = Dima Bilan'ın Tüm Şarkıları ;) Poka Poka ;) Alkış

Avalanchee
31-10-08, 18:24
bu şarkıları nereden indirebilirz((

Limewire Programı...işine yarar :smiley2:

rapper
01-11-08, 18:21
ruki vverh , maksim , vitas , basta , kasta, timati , sogdiana , banderos , nastya kamenskih , zveri ( özellikle tebe şarkısı ) , araş , tina karol falan da ekleyebiliriz..

mehmet_ceylanci
04-11-08, 12:39
MAXİM'in CHUZHOY şarkısına tapıyorum yaaa...3 tane rus 1 tane ingiliz kız arkadaşım var..valla ben hemen ingilizce ve rusça öğrenmeye başladım..türklerden hayır yok bana :D
maxim'in chuzhoy şarkısını kız arkadaşım yolladıydı..bir kız başka bir erkeğe aşık oluyor ama erkek başka kızı seviyor bu yüzden de bu şarkı yapılıyor diye duyduydum..
Bir de hareketli şarkı olarak Lena Korikova-Plohaya Devochka

1)Maxim - Chuzhoy
2)Lena Korikova-Plohaya Devochka
3)Rusların Tarkanı = Dima Bilan'ın Tüm Şarkıları ;) Poka Poka ;) Alkış

belive Eurovision 2008 1. oldu

grandcannon
10-03-09, 21:24
kardeş ben de rusça, azerice biliyorum ingilizce öğrenmeye başladım da bir sorun var rus ve ingiliz kızlarını kocaelide bulabilirmiyiz,internette bisürü var da şöyle canlı canlı konusacak bırısı lazım ....yardımcı olabılırsen guzel olur valla сросиба пока :)

cevza26
12-03-09, 10:49
Valeriy Meladze ,Abraham Russo Süperr..

mehmet_ceylanci
19-03-09, 20:26
kardeş ben de rusça, azerice biliyorum ingilizce öğrenmeye başladım da bir sorun var rus ve ingiliz kızlarını kocaelide bulabilirmiyiz,internette bisürü var da şöyle canlı canlı konusacak bırısı lazım ....yardımcı olabılırsen guzel olur valla сросиба пока :)

Bulunduğunuz şehirde konsolosluklar varsa oraya giderek yardım alabilirizsiniz :)

ivanovka
06-07-10, 07:09
A studio
bumboks
vera brejneva
zara
i tak dale..... zaycev nokta netten güncel şarkıları indirebilrsiniz.